Jun 2, 2015

Berpantang dengan Shaklee - Saya Hilang 16 kilo

Mood masih berpantang..33 hari berpantang hari ni..

Ha..nak kongsi ngan ibu ibu yang bakal berpantang dan mencari set berpantang... mesti akan suka lepas baca testimoni ini ..hihi...

Saya pasti ibu-ibu berpantang selain ingin menyusukan anak secara eksklusif, nak susu banyak, nak bertenaga cergas, saya yakin anda juga seperti saya mahu berat badan turun dan nak dapatkan balik berat badan sebelum hamil dulu kan.. kan.. Saya pun gitu..hehe..Saya nak kalau boleh kurang dari sebelum hamil lagi...

Jom baca pengakuan ibu-ibu ini. Mereka mengambil Set Berpantang Shaklee dan tambahan Vivix, Collagen dan Herbal Blend.

> Tiada stretchmark
> Perut kempis
> Berat badan hilang 11kg dalam 2 bulan!



Itu pengakuan mereka..nak tahu berapa saya lost dengan penambahan Vivix? Saya lost 16 kg dalam masa sebulan..belum habis pantang lagi tau. Yang lagi best, ada yang puji walaupun berpantang..muka nampak berseri...Bukan saya yang kata..Mereka yang kata. Bagi yang melahirkan melalui pembedahan memang saya sangat2 menggalakkan ibu ibu add on Vivix ni.

Nak tahu lebih TIPS berpantang boleh hubungi saya,

Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning
Share:
Post a Comment