Mar 3, 2015

Parut Eksiden Pudar dengan ESP dan Vitamin E

Assalammualaikum Semua....Morning...Nak share pengalaman Hurun Ein. Saya kenal Hurun Ein, pada mulanya dia whatsaap saya katanya nak mencari produk yang boleh pudarkan PARUT EKSIDEN dia terus dia register jadi ahli..Jom baca sharing dari Hurun Ein...

"Pengalaman pertama saya dengan ESP Shaklee.. masa tu 16 jun tahun lepas. saya sebenarnya tercari-cari produk yang boleh memudarkan parut eksiden saya. Puas saya google. kebanyakkan tunjuk ESP Shaklee, ESP Shaklee. Ape benda ESP ni kan? so sy deal dengan sorang kakak ni n daftar terus jadi ahli. Memang nak sgt la consume ESP ni. ESP ni first produk saya beli. Saya add on Vitamin E sekali. gembiranya bila dah dapat. 

Hari-hari minum. tak tinggal lansung. walaupun saya ni bukan penggemar soya. tapi saya minum jugak demi nak dapat kulit cantik. Kulit saya susah nak naik jerawat. tapi sangat-sangat senang berparut. Memang dari kecil lagi, cakap la parut ape banyak dah saya rasa. 
Nak-nak pula, tak lama lg orang nak masuk minang. aduhaii...dah la tak pernah . kang org tgk, dasyat betul dia ni. mesti nakal. tu pasai byk parut. hahaha.. 

Waktu saya kenal ESP, dah 4 bulan saya eksiden. parut pun sembuh. tinggal sikit-sikit bekas kat pipi. dlm tempoh sebulan minum. saya perasan parut dh makin pudar. muka bertambah bersih. parut jerawat yg lama-lama pun dah x nampk! miracle sungguh. bukan saya je perasan, kawan-kawan sekeliling pun tegur. tambahan pula sy mmg x reti langsung nak pakai mekap. saya tidak pernah risau kulit muka kusam disebabkan mekap. sbb sy memang la failed mekap2 ni. adanya ESP dgn Vitamin E pun dah cukup. dah la kenyang. jimat duit belanja saya. nak-nak tmpt keje susah nak cari mknn yg halal. hihiii saya sayang sungguh dgn ESP ni"

Ha ini dia Hurun tu...owh yea sekarang Hurun adalah Pengedar Sah Shaklee area Bukit Naga Shah Alam,  Sri Muda dan Kota Kemuning. Dapatkan konsultasi Percuma dengan setiap pembelian dengan Hurun k...

Kebaikan setiap Vitamin yang di gunakan secara ringkas seperti di bawah: 

Vitamin E --> menjadikan kulit wajah berseri dan awet muda, memperbaiki parut dan bintik muka, memulihkan tekstur kulit, memberikan ton muka yang sekata dan mengurangkan kedut dan garis halus
ESP -->Non-GMO soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Sel kita diperbuat daripada protein dan
--> ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat,menggantikan sel kulit yang sudah mati,membaiki struktur kulit, membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya dan menyokong pembentukan kolagen

================================================
Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Seluruh Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, Seksyen 19, Seksyen 24, Seksyen 18, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning
Share:
Post a Comment