Feb 13, 2015

Sakit Tekak dan Selsema Tanpa Antibiotik

Asyik cerita pasal produk je kan....hari ni nak share testimoni pula. Seorang ibu yang masih menyusukan anak dan nak elak dari mengambil sebarang antibiotik semasa di jangkati sakit tekak yang agak teruk..sampai katanya nak telan air liur pun tak boleh. Ikuti testimoni Puan Lia: 

"Nak kongsi tips untuk ibu menyusu elak ambil antibiotik. Gini citenya.. Dua hari lepas saya sakit tekak yang teruk sangat.. sampai nak telan air liur pun perit rasanya.. huhu.. tidur malam tak lena.. pastu hidung pun dah start selsema, runny nose.. huhu.. msa tu saya tau dah, kena makan Garlic sebab Garlic ialah antibiotik semulajadi untuk tubuh badan. Bila tekak perit dan sakit petanda ada kuman kat tekak tu. Kalo pegi jumpa doktor, sah-sah doktor bagi antibiotik. Saya tak suka makan antibiotik, tambahan sekarang ni saya masih menyusukan Yusuf. Bila makan antibiotik, susu akan drop serta-merta. Itu yang saya tak suka. Jadinya hari Isnin tu saya dah start amik Garlic sehari 4 biji dan Vitamin C 6biji sehari. Pastu minum air kosong banyak-banyak. Sehari 4 liter saya minum. Sukat sendiri guna botol tupperware.hihi.. pastu semalam, hari Selasa bangun pagi tekak dah tak sakit! Ya Allah! terima kasih! Lega sangatttt..! Cuma selsema masih ada lagi sampai harini.. In Shaa Allah, saya akan konsisten 6 biji sehari.. lepas 2-3 hari lagi oklah selsema ni hilang.. "


Hebatnya Garlic Complex ni kan.....Susu pun tak drop bagi ibu yang menyusu. Harga sebotol pun tak lah mahal orang kata mampu milik la..


 ===============================================================
Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Seluruh Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning
Share:
Post a Comment