Dec 1, 2014

Jatuh Cinta dengan Produk Pelansingan Shaklee

Berat badan berlebihan, geleber sini sana, satu perkara yang sangat menakutkan bagi seorang wanita. Tidak kisahlah apa pun alasan, SLIM sebab inginkan jaga kesihatan sebelum di hinggapi pelbagai masalah,  SLIM  sebab ingin nampak cantik di mata suami dan sebagainya. Hari ni saya ingin kongsikan testimoni Puan Suria ni. Rasa bersalah bila tak kongsikan kepada anda yang amat memerlukan produk perlansingan yang selamat dan berkesan.

Ni gambar Puan Suria sebelum dan selepas menggunakan produk Shaklee. Ketara di bahagian dagunya dari berlapis terus runcing gitu. Sila cemburu yer.

Perubahan ini diperolehi setelah 2 bulan mengamalkan Set Perlansingan Shaklee. Owh sebelum terlupa, apa yang Puan Suria amalkan ialah.


Ini saya petik kata-kata Puan Suria dari blognya.. "...harini saya nak share testimoni diri saya sendiri selepas mkn set slimming shaklee selama 2 bulan. Actually saya "dah jatuh cinta" tau dgn produk shaklee nie. kenapa ye? antara byk2 produk pelansingan yg pernah saya mkn kebanyakkan nya berfungsi utk "kurus" saja. Then after stop bdn pun naik semula. Tapi dgn mengamalkan suplemen shaklee sy sangat puas hati...." 
======================================================
Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning .

Share:
Post a Comment