Sep 30, 2014

Kisah Hujung Minggu Kami

Asslammualaikum Semua..Apa khabar? di harapkan semoga anda semua sihat dan dalam lindungan Allah. Bagaimana dengan hujung minggu anda? Ke mana anda semua? 

Alhamdulillah, Ahad lepas, aktiviti kami FULL. Pagi ke Pusat Akuatik Shah Alam. Menunaikan janji pada si comel saya tu haaa....Suka sangat dia....Sampai katanya tak payah balik..

Petang tu pula kami sekeluarga menghadiri Motivation and Recognition Rally di SACC (Shah Alam Convention Centre). Di sini berjumpa dengan Mak , Adik Beradik dan Anak Bisness dan ramai pengedar Sah Shaklee..Full House gitu, sampai tak cukup tempat duduk.
Kami sekeluarga
Semasa kami di sini ..jumpa ngan sorang makcik ni jiran Hafiza..rupa2nya dia ahli Shaklee sejak 1996 lagi..dia kata dia tak aktif pun..xjual sangat pun..cuma jual kat jiran2 je...Ja cakap mak cik ni duk rumah n jaga cucu je...dia sendiri bagitau internet pun dia tak bukak tau. Masa nak naik pentas tu berborak2 la ngn dia...mak cik ni nye income sebulan walaupun main-main je sesambil jaga cucu 4angka tau...dpt car bonus lagi...dan lebih lagi dari pencen suami dia.
Dan yang paling ketara...kulit dia nampak sangat memang makan Shaklee..tegang gitu..no kedut-kedut di muka, lupa nk amik gambo sekali dengan makcik tu. Saya tanya jugak apa rahsianya? dia cakap memang dia start makan Shaklee sejak dari 1996 lagi sejak mengandungkan anak ke 4.. dia sendiri cakap anak dia otak bagus.
Bersama Hafiza -Anak Bisness 
Bersama Mummy dan Adik Beradik Shaklee
Ini lah kisah hujung minggu saya sebagai Pengedar Sah Shaklee.
=======================================================
 Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning
Share:
Post a Comment