Jul 7, 2014

Air Bersih dengan Get Clean Water Pitcher Shaklee

Assalamualaikum...Hari ini saya nak share testimoni pengguna Get Clean Water Pitcher Shaklee iaitu Puan Intan Rahayu...
"Air keruh + tanah yang saya dapat pada 24 June lalu disebabkan gangguan air di kawasan rumah saya...nak masak bubur nasi anak yang demam...tak gamak nak guna air kotor....jadi saya tapis guna Jug penapis Shaklee ni....memang jernih sangat2 trus boleh minum airnya...takde bau... 

Saya memang dah jatuh cinta dengan jug ni...sebab kualiti air di rumah saya memang mengecewakan....kalau kita simpan air dalam tong untuk bekalan gangguan air...cukup la dalam 3 4 hari ke atau seminggu akan nampak keladak2 karat di bawah tong air...air tu la yang selalu dibuat mandi, masak dan minum setiap hari....ingat yer...air walaupun dah dimasak blom tentu hilang karatnya 
Saya memang syorkan sangat2 anda miliki jug ni dirumah...memang terbaiklah!!!

Tengok gambar di bawah...Ini lah dia kualiti air yang ada di rumah Puan Intan ... dengan keladak tanah di atas penapis. 
Wow !! Selepas di tapis airnya jernih dan boleh terus diminum. Puan Intan kata rasa macam air masak. Dengan air bersih ini, dapatlah beliau menyediakan bubur untuk anaknya yang demam.
=========================================================

Anda berminat?Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor [ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Penghantaran terus/COD ke Sekitar #Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

Share:
Post a Comment