Jun 12, 2014

Jerawat Hilang..Parut pun Segan ;-)


"masa 1 bulan jerawat ansur kecut n tinggal parut je, bln kedua parut semakin pudar, skrg parut ada sket2 lg... Dlm 2 bln jugak la nk jd mcm skrg ni" Kata Puan Rozi

September 2012: 
Puan Rozi menghadapi masalah kulit wajah berjerawat di bahagian pipi dan kulitnya kemerahan.

Oktober 2012
menunjukkan kesan positif yang nyata. Jerawat beransur-ansur surut 

January 2013
.Yes Yes Yes!! kulit semakin licin dan bebas jerawat!!! Gambar ni katanya tak pakai apa-apa makeup pun. Minum air pun kena la banyak.


Sila Jeles Ye ;-) Anda Mampu Mengubahnya..Wah dah macam iklan kt TV la plak..hehehe. Ha...apalagi yang ada jerawat dan parut tak hilang-hilang tu mari la cuba. Jangan dok sayang dengan jerawat tu. 

Puan Rozi menggunakan Vitamin C, Vitamin E, B.Complex dan ESP. Ia membantu anda mendapatkan Kulit yang Cantik dari dalam..Insya Allah bukan setakt kulit jer yang cantik tau...badan pun rasa lebih bertenaga.
===================================================
Jerawat Hilang Parut Tiada

✔ Kulit lebih anjal dan kenyal
✔ Kulit lebih cerah dan kemerahan secara semula
✔ Kurangkan parut jerawat
✔ Mencegah penuaan
✔ Menjaga kulit dari sinaran UV
✔ Menjadikan wajah bersinar dan bermaya dan lebih berseri



=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning

Share:
Post a Comment