Jun 17, 2014

CANTIK DILUAR DAN DALAM...Vitamin Cinta

TESTIMONI PUAN HANA YANG telah menggambil ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E selama hampir 7bulan..
Gambar yang sebelah kiri tu gambar tahun lepas Puan Hana tidak mengambil apa-apa suplemen atau vitamin Shaklee. Nampak kurus tetapi beratnya itu ialah 52kg. Banyak masalah yang dihidapi oleh Puan Hana iaitu keputihan,haid x teratur,sembelit,kulit kusam,susah nak buang angin,perut buncit. Puan Hana telah mencuba bermacam-maca  tetapi semuanya tidak sesuai dan tidak serasi.
Gambar yang disebelah kanan adalah gambar terbaru Puan Hana bulan 6. 
Kata Puan Hana , "nielah hasil yang saya perolehi sekarang,Alhamdulillah..saya happy sangat..segala masalah yang saya tanggung selama nie,dapat diselesaikan dengan hanya makan ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E..sekarang nie berat badan saya 45kg..saya happy sangat2 sebab dapat balik bentuk badan yang ideal..kalau saya pegi manr2,ada orang ingat saya nie anak dara lagi yang umur 25tahun,walhal umur saya dah 32tahun ada 4 orang cahaya mata...terkejut dyowng..hehehe...saya cakap saya kawen muda..saya brsyukur...dan yang paling penting sekali suami makin sayang dan hubungan kami makin utuh..." 
Selain Vitamin E dan Alfalfa Puan Hana ada juga mengambil ESP.  


=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor [ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam dan Kota Kemuning
Share:
Post a Comment