May 16, 2014

Rita Rudaini Vitalea dan MealShakes untuk Anaknya

Salam Semua... Hari ni nak share kat semua pasal sorang retis...Heheh..Bukan nak gossip pasal retis pun..Cuma nak bagitau la Rita Rudaini pun belikan MealShakes Shaklee untuk anak-anak beliau dan Vitalea Shaklee untuk diri dia sendri ;-). Heheh...Ramai jer yang consume MealShakes dan Vitalea ni..tp ye la bila retis consume ni nak gtau semua orang gak la..sebagai ibu kan ..tak kisah la retis ke tak retis ke mesti nak yang terbaik untuk diri dan anak2 kan..

 Jom tengok Instagram post dari  Rita Rudaini sendiri: 




Rita Rudaini mengamalkan MULTIVITAMIN dari Shaklee iaitu VITA-LEA..
Tablet Vitalea di saluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina. Ia di hasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks yang di sebut sebagai Explo-Tab. Ia merupakan multi vitamin  yang paling pantas terlarut di dalam air dan juga tubuh manusia di dunia, yang mana mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil manusia.

Manfaat Utama Vitalea
  • Penambahan Tenaga Segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
  • Pelengkap Nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran dan anaemia
  • Keupayaan Sistem Produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar
  • Metabolisma - sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
  • Elemen Penting Pada Sel Tubuh - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid 
  • Melindungi Organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati   

Jom tengok tentang Kebaikan / Manfaat MealShakes yang di berikan Rita Rudaini kepada anak-anak dia pula

1. NUTRISI LENGKAP - Menyediakan 24 jenis vitamin,mineral dan zat.Kekurangan pengambilan 
zat boleh menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.Ia turun mengandungi LESITIN SOYA yg bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. MEMBEKALKAN NUTRISI KEPADA SEL TUBUH - Kaya dengan protein (tidak mengandungi lactosa) membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah,imun DLL.

3. ANTI OKSIDA - Mengandungi vitamin A,C,E,ZINK,SELENIUM yg merupakan agen anti-oksida yg bertindak melawan jangkitan serta melambatkan proses penuaan.

4. MEMBANTU TUMBESARAN - Mengandungi ASID FOLIK,BIOTIN,Kaya dengan KALSIUM dan MAGNESIUM yg di perlukan utk membina tulang dan sel-sel utk proses tumbesaran.

5. MENGEMBALIKAN SERI WAJAH - Ianya mengandungi VITAMIN B yg lengkap,ZAT BESI dan COPPER yg cukup utk membina sel-sel darah merah yg sihat.Sekaligus memberikan kompleksi WAJAH / KULIT YG LEBIH CANTIK dan BERSERI.

6. DETOKSIFIKASI - Kaya dengan serat larut utk membantu membuang lemak berlebihan dan
sisa buangan dari perut serta usus.

7. RASA YG LAZAT - Minuman yg LAZAT utk diambil bersama FRUKTOS semulajadi.Penggantian yg segera utk kekurangan vitamin,mineral,dan juga tenaga.Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.Sesuai utk dinikmati oleh semua golongan. 



=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 

Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam
Share:
Post a Comment