May 13, 2014

Menjana Pendapatan di Rumah

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...Alhamdulillah saya rasa bersyukur kerana masih diberikan nyawa oleh Allah dan apa yang saya masih miliki hari ini. Semoga perbuatan yang saya lakukan hari ini, sebelum ini dan akan datang hanya untuk mencari keredhaan Allah. Segala cabaran dan rintangan ditempuhi dengan memilih untuk sentiasa positif dan tenang. Memilih untuk hidup sihat supaya memberi peluang dan ruang untuk saya terus berbakti dan beramal. Berusaha dan terus berusaha untuk orang disekeliling saya turut merasa senang dan dapat menyumbang bakti kepada kehidupan.

Diam tak diam dekat nak setengah tahun kita di tahun 2014, bulan puasa pun dah dekat kan. Cepat betul masa berlalu. Bekerja dari rumah, walaupun tidak mempunyai kedai ataupun pejabat namun saya masih boleh menjana pendapatan dari rumah sama dan lebih dari gaji yang saya peroleh semasa bekerja dahulu. Apa yang saya perlukan semasa mula-mula menceburkan diri ..chewwah ..saya hanya perlukan KEINGINAN KEAZAMAN yang kuat dan PUSH FACTOR. Kedua-dua ini amat penting untuk memastikan saya terus bertahan dari sekiranya onak duri, badai dan ribut taufan melanda. 

Tanpa pengalaman dalam apa-apa bidang perniagaan, saya terbuka hati dan memilih Shaklee. Saya memilih untuk WORK AT HOME MUM iaitu satu pengalaman yang baru dan rasanya cita-cita ramai ibu-ibu di luar sana kan. Kenapa saya memilih Shaklee?  Saya mempunyai MASA KERJA YANG FLEXIBLE dan lebih masa dan perhatian kepada anak saya dan keluarga. Dengan Shaklee saya juga TIDAK PERLU MENYIMPAN BANYAK STOK kerana segalanya hanya di hujung jari. Bisness yang saya pilih ini BUKAN SKIM CEPAT KAYA tapi siapa buat dia dapat dan sistem yang adil kepada ahli-ahli, kekuatan bisness ini pada saya terletak kepada PRODUKnya yang BERKESAN, SELAMAT dan MESRA ALAM.Kepuasan yang tidak terhingga kerana dapat menyumbang kepada kesedaran terhadapt kepentingan kesihatan kepada masyarakat sekeliling, dan juga bila produk yang kita cadangkan ini kita kongsikan ini memberi kesan yang baik dengan izin Allah. Selain itu jaringan group dan ada leader memberikan support dan guideline kepada ahli-ahli yang betul-betul serius .

Anda seorang suri rumah, pekerja, student, yang ingin menjana pendapatan? Sertai saya ;-) Apa yang diperlukan ialah HATI yang CEKAL, KEINGINAN, KEAZAMAN, USAHA dan DOA yang berterusan.

Macam mana nak join yer?? Caranya senang sahaja. Bermula dengan modal serendah RM65 ataupun tanpa modal langsung... 

  1. Hubungi saya Dahlia Ayob untuk menyertai dan saya akan uruskan proses pendaftaran dengan mendaftar anda secara online.
  2. Bayar yuran keahlian sebanyak RM65 + RM10 untuk kos pengeposan. Atau pun NAK FREE KEAHLIAN dan TERUS MENDAPAT BONUS PERTAMA? dengan membeli produk Shaklee berjumlah RM660

     ====================================================
    Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
    [ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
    Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam
    Share:
    Post a Comment