May 22, 2014

Luka Bedah Cepat Baik - Vivix dan Zinc

"Salam sejahtera kepada semua member2 shaklee yang pintar.
Saya nak share tentang kehebatan VIVIX dan ZINC tablet. Suami saya ada buat surgery to remove his carbuncle pada 3 April ( very big boils or bahasa Malaysia bisul yang besar yang memang perlu surgery sebab mata bisul tu tak keluar so kena di belah) 4 inci panjang dan 1 1/2 inci dalam gambar saya tak dapat attach sebab dia tak izin kan. Suami saya ambik VVIX dah 4 bulan lebih, Shaklee Vits dah bertahun2, so cerita nya macam ne... lepas segury, 2 hari darah dah kering, 5 hari dah nampak healing sign...so medical officer yang cucikan dia tu macam terkejut yang dia cepat healing sedangkan surgery to cut nya besar dan dalam. lepas 24 jam dia keluar dari sugery tu saya kasi dia 2 zinc satu hari, pagi sebelum breakfast dan satu tab malam sebelum tidur dia tak ambik langsung pain killer...tough dia ne...lepas 10 hari ambik zinc 2 tablet 2 tab per day, saya suruh dia ambik satu je macam biasa. kalau ada member2 shaklee yang pintar punya customer lepas surgery yang kena belah2 macam suami saya boleh lah amalkan macam mana saya buat utk suami saya ramai customer kata VIVIX mahal tapi kehebatannya boleh bayar balik apa yang kita belanja beli VIVIX tu - Puan Haslina Hussin"

======================================================

Alhmadulillah itu dia testimoni Vivix dan Zinc yang mana ianya mempercepatkan proses penyembuhan. Jom kita tengok kebaikan kedua-dua produk ini secara ringkas: 


KEHEBATAN VIVIX
  1. Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  2. Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  3. Vivix melambatkan pembentukkan AGE. Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  4. Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel. Tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. Mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh.
ZINC dan Pembedahan 
Zink membantu dalam mempercepatkan proses baik luka. Zink membantu mengekalkan integriti kulit dan mukosa membran. Zink penting untuk sintesis DNA, pembahagian sel, pembentukan kolagen, sintesis protein, dan fungsi imun - semua proses yang perlu untuk pertumbuhan semula tisu dan pembaikan luka.Ikan haruan antara makanan yang kaya dengan zinc. 

=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam

Share:
Post a Comment