Apr 20, 2014

Saya dan Vivix semasa Berpantang

Ni la Suplemen Kegemaranku...Senang dimakan..Satu sudu kecik jer sehari...Apa ni? Ni lah Vivix..Bukan Viviex Oberoi yer....Saya makan Vivix ni bersama Set Berpantang semasa berpantang gugur.. Hari ni dah hari ke 20 dan badan rasa semakin sihat Alhamdulillah...Pada pendapat saya berpantang gugur tak sama macam berpantang bersalin...Bila bersalin segala kesakitan hilang bersama-sama keluarnya baby dari rahim kita...Mak Bidan cakap memang sepatutnya kita lebih menjaga kesihatan lebih lebih lagi  keguguran...seolah olah buah yang tak masak tapi dah gugur. Mak Bidan cakap lagi belum masanya dia keluar ...tapi dah keluar...sebab tu la badan rasa tak sedap.

Masa mengandugkan anak pertama dan yang kali ni pun memang muka jadi buruk, mungkin pembawakan...dahi penuh dengan jerawat...Semasa anak pertama semua parut hilang sebelum bersalin lagi..Tapi kali ni, yelah keguguran kan...jadi parut-parut degil..jerawat masih setia kat muka...dah 20 hari ni jerawat dah makin pudar..eeemmm best lak rasanya..

Masa berpantang ni saya tak nak culas2 makan Suplemen lagi.... Nak betul-betul rasa sihat...Tunggu habis sebotol Vivix ni...Nak tunjuk perubahan kat muka pulak..Tunggu yerrrr....25 tahun lebih muda...tagline Vivix la ;-)

Selain untuk kulit Vivix juga baik dan elok di amalkan oleh ibu bersalin dan berpantang kerana ia membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhan. 

Ok lah...nak masuk tidur dulu ..esok nak berurut sessi ke 2 pulak...Owh yer...Jangan lupa telan Ostematrix sebelum tidur yer....


Kehebatan Vivix

  1. Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  2. Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  3. Vivix melambatkan pembentukkan AGE. Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  4. Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel. Tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. Mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh.
"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan.Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Ia juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”

Resveratrol tu Apa?
- Antioksidan yg kuat
- Anti Inflamasi
- Anti Kanser

Vivix ? Click Here


=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam


Share:
Post a Comment