Apr 23, 2014

Projek Masker dengan ESP Shaklee

Dah lama rasanya nya tak bermasker ni...Yelah mood malas bila berbadan dua...hehe..nak salahkan berbadan dua plak...sebenarnya malas.

Actually dari dulu-dulu tak ada banyak sangat masalah kulit. Jerawat pun kadang-kadang je naik.. Tapi bila mengandung mungkin disebabkn hormon atau pembawakan masa tu jerawat penuh kat dahi ni...Baca di bawah copy paste dari BabyCenter kenapa jerawat tumbuh semasa hamil: 

" Bintik-bintik dan jerawat semasa hamil .Kehamilan kadang-kala boleh mencetuskan pertumbuhan jerawat. Tahap hormon yang tinggi boleh menggalakkan penghasilan sebum iaitu minyak yang membuatkan kulit anda anjal. Namun terlalu banyak sebum dihasilkan boleh menyebabkan liang-liang muka tersumbat dan mengakibatkan kulit jadi berminyak dan bintik-bintik hitam terbentuk. " 


Bila keguguran ni..jerawat saya tak hilang sekali pulak..huhu...Jadi kena la merajinkan diri untuk bermasker hari ini selain mengambil suplemen untuk kulit.

Saya sharekan cara buat masker simple saya dengan menggunakan salah satu produk Shaklee iaitu ESP..ESP ni banyak kegunaannya nye ye..bukan untuk diet dan menyusukan jer..malah ia baik untuk kulit

Jom tengok resepi mudah saya ni..bancuh setengah sudu ESP dengan sedikit je air..Lepas tu tepek kt muka macam ni ha...biarkan kering selama setengah jam dan bilas dengan air bersih...Ulang setiap 2/3 hari.

Untuk kesan lebih baik add on Vitamin E Shaklee dan Yogurt --- gaul bersama ESP tadi.

Ha!! nampak tak jerawat-jerawat degil tu...tualah yang nak di hapuskan tu... ;-)


Emm...Segarnya rasa kulit muka setelah di masker ni...Tapi takder lah lepas masker terus hilang jerawat tu yer..ni adalah salah satu usaha bagi mendapatkan kulit yang sihat bersih dan berseri.Jom bebas jerawat.

Saya nak kulit cantik bukan nak tunjuk kat sesiapa tapi untuk kepuasan diri sendiri.


Jom tengok kebaikan Mengamalkan ESP untuk Kulit Anda 

➋ Non-GMO soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Sel kita diperbuat daripada protein dan

➋ ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat,
menggantikan sel kulit yang sudah mati
membaiki struktur kulit
membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya.
menyokong pembentukan kolagen

Suplemen untuk Kulit Anda : Klik Sini

Anda juga boleh cuba resepi Masker ini :




=======================================================
Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
Penghantaran ke seluruh Malaysia / COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam, Sri Muda Shah Alam
Share:
Post a Comment