Dec 15, 2013

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan.....badan slim dan tiada lagi tekanan darah tinggi ;-)


"Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, AlfafaOmega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah......." Puan Musliana



===============================================================
KEBAIKAN SETIAP PRODUK
 Lecithin
[♥] memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. 
[♥] mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecitin ini. Macam penyerap lemak. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, nampak terserlah buncit, sangat sesuai ambil lecitin ini.

 Alfalfa
[♥] Digelar raja segala tumbuhan. 
[♥] Khasiatnya yang membantu melawaskan pembuangan kerana adanya fiber di dalamnya. 
[♥] pembantu kepada lecitin, ia membantu lecitin dengan membawa keluar lemak-lemak dan kolesterol dari badan. Pembantu yang baik! 
[♥] Merupakan pakar detox kerana berupaya menyahkan bahan-bahan bertoksik dalam badan.
[♥] Bonus untuk ibu menyusu..Alfalfa merupakan Milkbooster!!

[♥] Merupakan milkbooster terbaik 
[♥] Membantu mempercepatkan penghasilan susu dan hasilnya breast akan terasa lebih cepat penuh
[♥] Memekatkan susu dengan nutrien penting untuk baby
[♥] Mengenyangkan dan membantu membakar 35% kalori dalam badan (bagus untuk ibu yang nak kurus..)
[♥] Memberi tenaga dan mencantikkan kulit ibu
[♥] BONUSSS!!! Menganjalkan payudara yang kendur

✎ HERBA-LAX
[♥] Membuang toksin dalam badan
[♥] Menguci usus
[♥] Memudahkan pergerakan usus & menghindari sembelt
[♥] Melawaskan pembuangan
[♥] Menghlangkan jeragat & bau badan


OMEGA GUARD
[♥] Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega-3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3 
[♥]Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak 
[♥]Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.
=================================================

Dapatkan Yang SELAMAT dan SEMULAJADI dari SHAKLEE…

Anda berminat? Hubungi saya Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887383] 
Mobile:019-3854667 
Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 

 Penghantaran terus/COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah. Penghantaran Ke Seluruh Malaysia
Anda mungkin juga meminati:
Share:
Post a Comment