Sep 19, 2013

PENGALAMAN HAMIL/MENGANDUNG dengan SHAKLEE

☼ PENGALAMAN HAMIL/MENGANDUNG PUAN ANNA ☼

Saya baru bersalin anak ke-3... Seorang Princess yg sgt adorable..... Teringin nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin shaklee utk 2 anak saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dgn vitamin shaklee utk kehamilan..


Spjg preggy saya ambil vitalea, vit C, B Complex dan Ostematrix since saya mmg x suka minum susu... Saya lebih bertenaga, tiada rasa loya, lebih cergas dan kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation. Sampai la kesaat melahirkan.. Saya masih rasa sihat dan bertenaga.. Sehinggakan proses bersalin kali ni... sgt mudah dan cepat... Kalau sebelum ni, selepas keluar tanda..sakit kontraksi memakan masa 2 hari dgn bukaan serviks baru 2cm.. Tapi kali ini.. Sakit kontraksi berlaku sgt sekejap.. Sejurus smpai ke hospital.. Doc cek bukaan serviks dah 7cm.. Diusung terus ke Labour Room.. Sedang nurse & Doc buat persiapan utk sambut baby.. Saya terus saya nk meneran.. Doc cuba cek bukaan serviks.. Mmg dh 10cm.. Dgn 2X push je.. Sy selamat melahirkan baby girl yg sgt comel.. kulit baby sgt halus mulus... putih merah.. Doc pun puji.. uri cantik, luka perinium sgt minimal dan proses jahitan sgt mudah...


Baby pun sgt baik....disbbkan susu badan saya dh mula mengalir sejurus melahirkan... baby terus tido kekenyangan..
.



PENGALAMAN HAMIL/MENGANDUNG Puan Ida Zara

alhamdulillah..35w hb masih cantik 13.3...2minggu lagi nak penuhkan atas meja semua suppliment shaklee utk dlm pantang nnti...


==========================================================
Pesanaan Dr Hamid Arshad

"Ramai wanita yg salah anggap multivitamin saperti obimin atau lain jenama yg diberikan waktu hamil menyebabkan saiz bayi besar waktu lahir. Pil vitamin ini penting utk kesihatan ibu dan utk bina darah utk cegah kurang darah waktu bersalin. Pil2 kalsium utk bina tulang, folic utk keperluan semua sel2 baru utk janin dan fish oil sebagai sumber omega3 dan DHA utk sel2 otak bayi utk jadi anak pintar. Setelah bersalin TERUSKAN makan supplemen2 tersebut utk cepat pulih rahim dan kekuatan badan serta utk susu ibu yg bekualiti. Saya cadangkan pil2 tersebut patut dimakan terus menerus hingga akhir hayat seseorang wanita." 

===========================================================

☼ Pengalaman Hamil dan ESP Shaklee  - Bertenaga 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☼Pengalaman Hamil Puan Aini - HB Low dah naik dengan Vitalea Shaklee





Suplemen / Vitamin untuk IBU HAMIL / MENGANDUNG - CLICK HERE


Anda berminat? Hubungi saya 
Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor [ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 

Penghantaran ke seluruh Malaysia /COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam
Share:
Post a Comment