Sep 13, 2013

Alhamdulillah...Postif Hamil !!



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Buat Semua...Hari ini saya nak kongsikan kebahagian customer saya sendiri yang berusaha untuk mendaptkan zuriat kedua. Setelah bertanya permasalahan yang dihadapi..saya mendapati bahawa beliau mempunyai masalah keputihan...beliau beritahu tak adalah teruk sangat..tapi dah cuba makan jamu dsb..still ada lagi.. Keputihan pun bole menyebabkan susah nak mengandung ye...

APA ITU KEPUTIHAN & BAGAIMANA KEPUTIHAN BOLEH MENGHALANG KEHAMILAN?

Menurut Illinois Department of Public Health, bakteria atau kulat yang menyebabkan keputihan itu mampu ‘menyerang’ tiub fallopio dan uterus seseorang wanita yang dijangkiti keputihan. Kesan daripada itu ia boleh membawa kepada kesukaran untuk seseorang wanita yang dijangkiti keputihan untuk hamil. Ia menjadikan sistem tubuh seseorang wanita itu tidak subur dan akan menyebabkan risiko kehamilan ektopik (ectopic pregnancy).


Saya mengsyorkan kepada beliau untuk mencuba set basic untuk KESUBURAN ini  ia terdiri dari ALFALA , GLA COMPLEX ,  B.COMPLEX dan ZINK. Penerangan lebih lanjut tentang SET KESUBURAN dan fungsi setiap VITAMIN - Click Here


================================================================
Anda berminat? Hubungi saya 
Dahlia Ayob Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 887383] Mobile:019-3854667 Emel:dahlia_ayob@yahoo.com 
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Shah Alam, Seksyen 20, Seksyen 7, UiTM Shah Alam dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.
Share:
Post a Comment